24 September 2021, 21:31
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 September 2021, 21:42 door Grey240Polar.)
Ik heb wel eens afkeur gehad op een achterlichtunit, maar dat was vanwege verbleking van de rode kleur. Die was dus te weinig rood geworden door inwerking van UV. Ik kan me eerlijk gezegd niet echt iets voorstellen onder "dof" tenzij daarmee te weinig licht bedoeld wordt, in welk geval de reflector in de unit waarschijnlijk zijn beste tijd gehad heeft. Het is maar een microscopisch dun laagje metaal dat op plastic is gedampt, en dat gaat niet eeuwig mee.
De roest van de balk is m.i. het meest kritische punt op deze lijst, al was het maar omdat de roest die je ziet slechts het topje van de ijsberg is. Begin met een stevige schroevendraaier te steken en telkens weer is de echte omvang van schade 10x zo groot als je in eerste instantie zag
Waarom roest je remschijf? Kennelijk niet vanwege een vast zittende remklauw, dat zou een APK-afkeurpunt zijn. Maar ik heb er zelf toch mee te maken gehad, ondanks die APK.
Niet werkende km-teller is iet zo erg. Werd wellicht de snelheidsmeter bedoeld?
Al die dingetjes bij elkaar roept bij mij vraagtekens op over de keurmeester. Ik ben een keurmeester gewend die streng maar rechtvaardig is en dat ook goed onder woorden kan brengen.
De roest van de balk is m.i. het meest kritische punt op deze lijst, al was het maar omdat de roest die je ziet slechts het topje van de ijsberg is. Begin met een stevige schroevendraaier te steken en telkens weer is de echte omvang van schade 10x zo groot als je in eerste instantie zag

Waarom roest je remschijf? Kennelijk niet vanwege een vast zittende remklauw, dat zou een APK-afkeurpunt zijn. Maar ik heb er zelf toch mee te maken gehad, ondanks die APK.
Niet werkende km-teller is iet zo erg. Werd wellicht de snelheidsmeter bedoeld?
Al die dingetjes bij elkaar roept bij mij vraagtekens op over de keurmeester. Ik ben een keurmeester gewend die streng maar rechtvaardig is en dat ook goed onder woorden kan brengen.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47