14 September 2021, 09:51
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 September 2021, 09:58 door Marc1970.)
Elektrode lassen is toch weer moeilijker op dunne plaat. Stukken moeilijk maar het kan wel, alles kan uiteindelijk. Je gaat gemiddeld meer hitte in het materiaal brengen en blaast er plaatselijk sneller door heen.
ER is ook nog 'gasgevulde draad' geen ervaring mee maar het schijnt te werken mits goede ventilatie.
Het MIG/MAG proces werkt bijna als een tuinslang met gesmolten ijzer, je mikt ongeveer waar je het hebben wilt, drukt op het knopje, het ding spuit ijzer en als je twee tellen later je ogen weer opent ligt daar een glimmend stukje nieuwe auto! Soort van extreem snel drogende ijzerlijm.
ER is ook nog 'gasgevulde draad' geen ervaring mee maar het schijnt te werken mits goede ventilatie.
Het MIG/MAG proces werkt bijna als een tuinslang met gesmolten ijzer, je mikt ongeveer waar je het hebben wilt, drukt op het knopje, het ding spuit ijzer en als je twee tellen later je ogen weer opent ligt daar een glimmend stukje nieuwe auto! Soort van extreem snel drogende ijzerlijm.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969