3 September 2021, 09:53
Beetje verlichting dat zijn de kosten niet en zou ik me zeker niet druk over maken.
En ook niet over een stripje of rubbertje.
Zijn er zat die op de sloop staan met goede onderdelen.
Ook zijn er nog genoeg nieuwe onderdelen te krijgen.
En zo heel duur zijn die nieuw ook niet.
Kan je ook nog kiezen tussen nieuw orgi of imitatie, imitatie is meestal 30 tot 40 procent goedkoper.
Wat belangrijker is hoe is de staat van de carrosserie veel roest/ schade's (deuken krassen), lakschade?
Niet blind gaan staren op 1 deukje of 1 lelijke kras bekijk het in zijn geheel.
En de technische staat remmen, motor, versnellingsbak, aandrijflijn.
Daar zou ik me persoonlijk meer op focussen dan een paar rubbertjes en stripjes.
Maar oke je zegt dat je de auto bijna voor niks kan krijgen...
Wat heb je te verliezen denk ik dan.
Dan kan je er toch makkelijk ook wat meer aan uitgeven omdat je hem ook al goedkoop hebt.
Een ding is zeker autorijden kost altijd geld.
Als je er wat tegenaan gooit heb je waarschijnlijk voor jaren een fijn rijdende auto op een budget.
Het lijkt nu misschien veel omdat je een lijstje met wat achterstallig werk wil oplappen ja dan word het even een optelsom.
En kom je snel aan 500 a 600 euro.
Maar rijd je er een aantal jaren mee en je doet gewoon op tijd je onderhoud.
Dan zullen er ook geen extreme kosten uitkomen.
Vergelijk het maar is met de moderne auto's dan is het echt niks vind ik.
Moderne audi bmw mercedes ben je gauw 3 a 4000 euro kwijt als je hem wegbrengt naar de dealer voor grote beurt met distributie en apk.
Dat is wel ff wat anders.
En bij een handelaar in tweedehands wagens wat krijg je daar nog voor ong 1000 euro ook zo goed als niks.
Kan je beter een auto opknappen die je kent uit je familie lijkt me.
Weet je ook wat je hebt en hoe ermee is omgegaan ken je de geschiedenis.
En ook niet over een stripje of rubbertje.
Zijn er zat die op de sloop staan met goede onderdelen.
Ook zijn er nog genoeg nieuwe onderdelen te krijgen.
En zo heel duur zijn die nieuw ook niet.
Kan je ook nog kiezen tussen nieuw orgi of imitatie, imitatie is meestal 30 tot 40 procent goedkoper.
Wat belangrijker is hoe is de staat van de carrosserie veel roest/ schade's (deuken krassen), lakschade?
Niet blind gaan staren op 1 deukje of 1 lelijke kras bekijk het in zijn geheel.
En de technische staat remmen, motor, versnellingsbak, aandrijflijn.
Daar zou ik me persoonlijk meer op focussen dan een paar rubbertjes en stripjes.
Maar oke je zegt dat je de auto bijna voor niks kan krijgen...
Wat heb je te verliezen denk ik dan.
Dan kan je er toch makkelijk ook wat meer aan uitgeven omdat je hem ook al goedkoop hebt.
Een ding is zeker autorijden kost altijd geld.
Als je er wat tegenaan gooit heb je waarschijnlijk voor jaren een fijn rijdende auto op een budget.
Het lijkt nu misschien veel omdat je een lijstje met wat achterstallig werk wil oplappen ja dan word het even een optelsom.
En kom je snel aan 500 a 600 euro.
Maar rijd je er een aantal jaren mee en je doet gewoon op tijd je onderhoud.
Dan zullen er ook geen extreme kosten uitkomen.
Vergelijk het maar is met de moderne auto's dan is het echt niks vind ik.
Moderne audi bmw mercedes ben je gauw 3 a 4000 euro kwijt als je hem wegbrengt naar de dealer voor grote beurt met distributie en apk.
Dat is wel ff wat anders.
En bij een handelaar in tweedehands wagens wat krijg je daar nog voor ong 1000 euro ook zo goed als niks.
Kan je beter een auto opknappen die je kent uit je familie lijkt me.
Weet je ook wat je hebt en hoe ermee is omgegaan ken je de geschiedenis.