1 September 2021, 20:07
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 September 2021, 21:46 door 940 station 1992.)
Hallo allemaal,
Ik ben Mark en ben van plan de Volvo 940 turbo station uit 1992 met op de teller 382.xxx km (maar teller staat al jaren stil...) van familie over te nemen.
Er zitten wel enkele mankementen aan:
Koppeling versleten, zit erg hoog en bonkt als auto goed warm is.
Uitlaatdemper lek.
Alle meters behalve klok, toerenteller en brandstof defect.
Rechter achterlicht unit erg dof aan buitenzijde.
Raamrubbers achterruit aan beide kanten versleten.
Speling op versnellingspook.
Voor APK moet het luchtfilter eruit, ander komt hij niet door de emissie test.
En....hij moet op 5 september APK gekeurd worden.
Heeft natuurlijk hier en daar zijn oneffenheden, natuurlijk leeftijd en km stand gerelateerd.
Ik begrijp wel dat een nieuwe koppeling vrij prijzig is, kan het niet zelf, heb geen brug...
Hebben jullie advies voor wat betreft deze Volvo het waard is deze reparaties uit te voeren?
Mvg.
Mark
Ik ben Mark en ben van plan de Volvo 940 turbo station uit 1992 met op de teller 382.xxx km (maar teller staat al jaren stil...) van familie over te nemen.
Er zitten wel enkele mankementen aan:
Koppeling versleten, zit erg hoog en bonkt als auto goed warm is.
Uitlaatdemper lek.
Alle meters behalve klok, toerenteller en brandstof defect.
Rechter achterlicht unit erg dof aan buitenzijde.
Raamrubbers achterruit aan beide kanten versleten.
Speling op versnellingspook.
Voor APK moet het luchtfilter eruit, ander komt hij niet door de emissie test.
En....hij moet op 5 september APK gekeurd worden.
Heeft natuurlijk hier en daar zijn oneffenheden, natuurlijk leeftijd en km stand gerelateerd.
Ik begrijp wel dat een nieuwe koppeling vrij prijzig is, kan het niet zelf, heb geen brug...
Hebben jullie advies voor wat betreft deze Volvo het waard is deze reparaties uit te voeren?
Mvg.
Mark