30 August 2021, 20:56
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 August 2021, 21:28 door Marc1970.)
Aha, Dave Barton heeft zich verdiept in AC voor de 240: https://www.240turbo.com/classicair.html
Ja inderdaad, hoe krijg je alles op de goede plek. ALs je de beugel en onderdelen van de superpolar gebruikt, of die van 1993, zit je in elk geval met het goede koudemiddel.
Er is vast iets waardoor de 940 beugel toch net niet past.
De oude 240 airco beugel: http://cleanflametrap.com/acBracket.html
Beide beugels en nog wat vergelijk van oud en nieuw: https://www.turbobricks.com/forums/showt...p?t=348196
Aha 2, hier is een superpolar met airco: http://www.autopaashuis.nl/product/project-1. en nog één hier: https://volvolvo.nl/thread-12857-post-19...#pid196806
De stuurbekrachtiging blijft aan dezelfde kant maar gaat hogerop, aangedreven vanaf de AC pomp. Waarschijnlijk is dat de enige manier waarop alle aansluitingen en slangen op de goede plek blijven.
Ik kan eigenlijk niks vinden over het instaleren van de 940 AC/dynamohouder in de 240.
Ja inderdaad, hoe krijg je alles op de goede plek. ALs je de beugel en onderdelen van de superpolar gebruikt, of die van 1993, zit je in elk geval met het goede koudemiddel.
Er is vast iets waardoor de 940 beugel toch net niet past.
De oude 240 airco beugel: http://cleanflametrap.com/acBracket.html
Beide beugels en nog wat vergelijk van oud en nieuw: https://www.turbobricks.com/forums/showt...p?t=348196
Aha 2, hier is een superpolar met airco: http://www.autopaashuis.nl/product/project-1. en nog één hier: https://volvolvo.nl/thread-12857-post-19...#pid196806
De stuurbekrachtiging blijft aan dezelfde kant maar gaat hogerop, aangedreven vanaf de AC pomp. Waarschijnlijk is dat de enige manier waarop alle aansluitingen en slangen op de goede plek blijven.
Ik kan eigenlijk niks vinden over het instaleren van de 940 AC/dynamohouder in de 240.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969