6 July 2021, 21:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 July 2021, 21:44 door TeunTimmermans.)
Jaartje geleden een B230FT met M90 in de auto gelepeld. De rubber bus waarmee de schakelstang aan de bak hangt was helemaal vergaan bij de bak die ik gekocht had. dit onderdeel is heel moeilijk te krijgen, of heel DUUR. ben toen maar gegaan voor een "PU" bus van Skandix gegaan. Dit blijkt echter een PE bus te zijn....knoephard. Geeft alle trillingen door. Nu wil ik deze bus gaan 3d printen uit TPU, stuk soepeler en oilebestendig.
De grote vraag: Heeft er iemand toevallig een losse m90 met schakelstang liggen in de buurt van Nijmegen/wijchen zodat ik even kan meten? Werkt een stuk makkelijker dan onder de auto.
En zijn er mensen die interesse hebben in dit product? Groupbuy? Zodra ik het deel getekend heb, weet ik de kosten.
De grote vraag: Heeft er iemand toevallig een losse m90 met schakelstang liggen in de buurt van Nijmegen/wijchen zodat ik even kan meten? Werkt een stuk makkelijker dan onder de auto.
En zijn er mensen die interesse hebben in dit product? Groupbuy? Zodra ik het deel getekend heb, weet ik de kosten.