1 January 2021, 00:06
Ja wou net zeggen bij Harrie staat een Turbo... dat is wel wat anders dan een 240 met een normale 2.0 motor.
Die vind je nog met bosjes maar de turbo's niet. Tenminste de originele niet wel die later omgebouwd zijn daar zijn er ook zat van te vinden.
Maar oke ik ben het ook wel eens dat de vraagprijs te hoog is.
Ik weet ook wat daar staat is echt altijd top spul.
Mankeert echt niks aan je kan er zo mee naar een concours.
Word dus echt veel aandacht en moeite aan besteed om het allemaal weer zo mooi te laten lijken (bijna nieuw).
Wat ik ook in me vorige bericht zei dan kan je ook wel wat meer vragen.
Waar vind je nog 240's in nieuwstaat die kan je echt op 1 hand tellen.
Als er 10 rond rijden in heel nl is het veel denk ik.
Je ziet in nl nog veel 240's maar hoe vaak zie je nou echt een hele nette das niet vaak hoor.
Meeste zijn compleet uitgeleefd door een hond of als verhuiswagen of als schildersbus of door een stel kinderen.
Vaak ook achterstallig onderhoud en meestal ook roest overal op de bekende plekken.
En dan vragen de meeste lui nog doodleuk 3 a 4000 euro bij verkoop hahaha dat is ook niet te begrijpen.
Dat is ook duur eigenlijk als je later nog duizenden erin moet steken om het een beetje toonbaar te maken.
En het een beetje fijn te laten rijden en veilig.
Die vind je nog met bosjes maar de turbo's niet. Tenminste de originele niet wel die later omgebouwd zijn daar zijn er ook zat van te vinden.
Maar oke ik ben het ook wel eens dat de vraagprijs te hoog is.
Ik weet ook wat daar staat is echt altijd top spul.
Mankeert echt niks aan je kan er zo mee naar een concours.
Word dus echt veel aandacht en moeite aan besteed om het allemaal weer zo mooi te laten lijken (bijna nieuw).
Wat ik ook in me vorige bericht zei dan kan je ook wel wat meer vragen.
Waar vind je nog 240's in nieuwstaat die kan je echt op 1 hand tellen.
Als er 10 rond rijden in heel nl is het veel denk ik.
Je ziet in nl nog veel 240's maar hoe vaak zie je nou echt een hele nette das niet vaak hoor.
Meeste zijn compleet uitgeleefd door een hond of als verhuiswagen of als schildersbus of door een stel kinderen.
Vaak ook achterstallig onderhoud en meestal ook roest overal op de bekende plekken.
En dan vragen de meeste lui nog doodleuk 3 a 4000 euro bij verkoop hahaha dat is ook niet te begrijpen.
Dat is ook duur eigenlijk als je later nog duizenden erin moet steken om het een beetje toonbaar te maken.
En het een beetje fijn te laten rijden en veilig.