25 December 2020, 12:13
Voor 2000 euro een goede kalssieker is uiteraard ook niet realistisch, maar er zit nog wel iets tussen de 2000 en 34900. In die tussenruimte passen zelfs een aardige VW T1, hier al genoemd als stevig aan de prijs....
Wat i niet helemaal snap: 1.9 turbo, met 1986 cc.
Ik zit niet zo in de turbo's, maar in Volvologisch gig het laatst over, zoals ook al gemeld, een B21 met turbo.
Ook is de km stand niet uitzonderlijk hoog, maar ook niet uitzonderlijk laag (als in zo goed als nieuw) De hele auto heeft toch al bijna 5 maal de wereld roond gehobbeld.
Verder zie ik geen nadere toeliching wat deze zo speciaal maakt dat deze prijs gerechtvaardigd is, voor dat geld verwacht je toch wel iets meer info of toelichting.
Maar ziet er wel netjes uit, dat wel.
Wat i niet helemaal snap: 1.9 turbo, met 1986 cc.
Ik zit niet zo in de turbo's, maar in Volvologisch gig het laatst over, zoals ook al gemeld, een B21 met turbo.
Ook is de km stand niet uitzonderlijk hoog, maar ook niet uitzonderlijk laag (als in zo goed als nieuw) De hele auto heeft toch al bijna 5 maal de wereld roond gehobbeld.
Verder zie ik geen nadere toeliching wat deze zo speciaal maakt dat deze prijs gerechtvaardigd is, voor dat geld verwacht je toch wel iets meer info of toelichting.
Maar ziet er wel netjes uit, dat wel.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005