3 October 2020, 11:24
Ik weet niet hoe het bij een 140 zit, maar over het algemeen is de aanvoer van onder en afvoer vanaf bovenaf. Dit om kans op luchtbellen te verkleinen.
Alleen is het mogelijk niet duidelijk welke aansluiting boven/onder doet in een behuizing.
Voor warm-koud zou het niet uit moeten maken denk ik: er komt alleen warm water doorheen (niet zoals bij een douchekraan dus). Met warm koud regel je of het stroomt, of niet (of soms ook: of de lucht erlangs gat of niet).
Alleen is het mogelijk niet duidelijk welke aansluiting boven/onder doet in een behuizing.
Voor warm-koud zou het niet uit moeten maken denk ik: er komt alleen warm water doorheen (niet zoals bij een douchekraan dus). Met warm koud regel je of het stroomt, of niet (of soms ook: of de lucht erlangs gat of niet).
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

