19 September 2020, 10:21
Ik heb met de opmerking over origineel NL kenteken een gevoelige snaar geraakt.
Ik zie gewoon veel oudere Volvo's op marktplaats, maar merendeel is import. Een origineel kenteken is daarom dus opvallend. Juist ook omdat dit niet meer bij te maken is en dus langzaam zal uitsterven.
Verder ben ik zelf geen originaliteitsfreak.Fatsoenlijke onderdelen kunnen ook uit niet blauwe doosjes komen wat mij betreft.
Ik heb ook een AW71 ipv de BW55... Een digitale radio met USB... LPG installatie...
Wel probeer ik het niet te veel te laten vloeken. Dat is trouwens niet enkel Volvo rijders eigen, zo liggen er ook geen zonnepanelen op de Ridderzaal of het paleis op de dam. Van zaken op leeftijd wil men het karakter gewoon proberen te behouden.
Verder kan ik sommige conversies ook best waarderen, andere vind ik juist jammeren zou ik niet op mijn auto doen. Maar dat is persoonlijk en niet mijn auto dus...
Ik zie gewoon veel oudere Volvo's op marktplaats, maar merendeel is import. Een origineel kenteken is daarom dus opvallend. Juist ook omdat dit niet meer bij te maken is en dus langzaam zal uitsterven.
Verder ben ik zelf geen originaliteitsfreak.Fatsoenlijke onderdelen kunnen ook uit niet blauwe doosjes komen wat mij betreft.
Ik heb ook een AW71 ipv de BW55... Een digitale radio met USB... LPG installatie...
Wel probeer ik het niet te veel te laten vloeken. Dat is trouwens niet enkel Volvo rijders eigen, zo liggen er ook geen zonnepanelen op de Ridderzaal of het paleis op de dam. Van zaken op leeftijd wil men het karakter gewoon proberen te behouden.
Verder kan ik sommige conversies ook best waarderen, andere vind ik juist jammeren zou ik niet op mijn auto doen. Maar dat is persoonlijk en niet mijn auto dus...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

