16 May 2020, 23:56
(15 May 2020, 20:20)BartJu schreef: Ik heb uiteraard gereageerd met Hoezo, je kunt toch zeker wel inparkeren?
Haha, ik vind al die nieuwe snufjes ook maar niks. Ik vind dat je er alleen maar minder van gaat opletten en een 'luie' chauffeur wordt. Dingen als cruise control en een achteruitkijkcamera vind ik dan weer geen overbodige luxe (vooral die laatste op een grote bus). Maar de Volvo heeft met een linker én een rechter buitenspiegel al luxe genoeg voor mij.
Hoe soepel de Volvo automaat ook schakelt, ik vind een handbak toch fijner en daarom ga ik in de Taunus ook een 5 bak bouwen. Je hebt gewoon meer gevoel en controle over de auto vindt ik zelf. En het rijdt zuiniger.
Ik zal nog wat fotootjes maken van het interieur en onder de motorkap en de slechtere stukken, hopelijk weet ik straks met een beetje hulp hoe ik foto's kan plaatsen! Ik weet dat het een Volvo forum is, maar miss vinden jullie het ook wel leuk om een fotootje van de Ford Taunus te zien, die zal ik als laatste er nog even bij plakken

De 144 gaat als het goed is maandag in de verzekering en dan kunnen de lelijke groene platen er ook af (de originele wit op donkerblauwe platen zitten er gelukkig gewoon op). Morgen gaat hij nog even op de brug en dan ga ik kijken of ik hem op benzine kan laten lopen en inventariseren wat de schade aan de onderkant is. Ook zal ik even kijken naar het hoge stationair toerental, het is erg storend om mee te rijden en zelfs gevaarlijk. Het is net cruise control, maar dan met maar 3 opties: of je rijdt 15, of je rijdt 30, of je rijdt 50

Voor nu moet ik het er maar even mee doen. Updates volgen!!
Ford Taunus tc1 coupé - 1973
Volvo 144 DL automatic - 1974
Suzuki GS 500 E slingshot - 1990
Hanway RAW50 euro4 - 2018
Volvo 144 DL automatic - 1974
Suzuki GS 500 E slingshot - 1990
Hanway RAW50 euro4 - 2018