27 April 2020, 13:04
Zoals eerder hier gemeld is. De auto moet keihard zijn. De rest is zoal ik dat noem 'plug alnd play'.
Vooral bij de ouder type 240 en 245 is het wisselen van onderdelen zo dat nodig is eigenlijk niet eens zo moeilijk. En de info hoe en wat is overal te vinden. Zo je een auto hebt die enkel op benzine heeft gereden, gaat die vaak makkelijk tot 300000 km. Ik rijdt altijd op gas, maar dan slijten de kleppen nogal snel en moet de kop na ongeveer 200.000 gereviseerd. Zo je een auto op het oog hebt is het wijs een kenner mee te nemen. Bij de oudere typen zie je zo waar het mis is kwa roest. De bekleding die jii wenst is vrij makkelijk om te wisselen t.z.t. wanneer je een auto naar jouw zin mocht vinden en er mogelijk niet het interieur in zit dat je wenst.
Ik heb een keiharde 245 van 1989 voor 2000 € te koop met prima 200 F motor, maar voldoet geheel niet aan jouw verlanglijstje ;(
Vooral bij de ouder type 240 en 245 is het wisselen van onderdelen zo dat nodig is eigenlijk niet eens zo moeilijk. En de info hoe en wat is overal te vinden. Zo je een auto hebt die enkel op benzine heeft gereden, gaat die vaak makkelijk tot 300000 km. Ik rijdt altijd op gas, maar dan slijten de kleppen nogal snel en moet de kop na ongeveer 200.000 gereviseerd. Zo je een auto op het oog hebt is het wijs een kenner mee te nemen. Bij de oudere typen zie je zo waar het mis is kwa roest. De bekleding die jii wenst is vrij makkelijk om te wisselen t.z.t. wanneer je een auto naar jouw zin mocht vinden en er mogelijk niet het interieur in zit dat je wenst.
Ik heb een keiharde 245 van 1989 voor 2000 € te koop met prima 200 F motor, maar voldoet geheel niet aan jouw verlanglijstje ;(