Voor zover ik weet geeft bij ingeschakelde interval het relais de ruitenwissermotor in de ruststand een stroompje
waardoor deze voorbij de ruststand (uitstand) beweegt en wordt dan met de constante stroom die op de ruitenwissermotor staat verder geduwd
tot ie weer in rust staat.
Bij 'gewoon' ruitenwisser aan loopt er een constante stroom op de 'ruststand' èn de verdere baan. En gaat bij uitzetten die 'ruststand' stroom uit.
Zo niet, dus blijven de ruitenwissers lopen en bij uitzetten dan ergens op de ruit hangen dan betekent dat dat alles 'hard return' geen stroom meer krijgt.
waardoor deze voorbij de ruststand (uitstand) beweegt en wordt dan met de constante stroom die op de ruitenwissermotor staat verder geduwd
tot ie weer in rust staat.
Bij 'gewoon' ruitenwisser aan loopt er een constante stroom op de 'ruststand' èn de verdere baan. En gaat bij uitzetten die 'ruststand' stroom uit.
Zo niet, dus blijven de ruitenwissers lopen en bij uitzetten dan ergens op de ruit hangen dan betekent dat dat alles 'hard return' geen stroom meer krijgt.

