Dit is een standaard ISO auto relais, heel herkenbaar voetje, deze is in de Vialle LPi gebruikt als pomprelais: https://www.12voltplanet.co.uk/relay-guide.html
De binnenkant kan je beter vet en oplosmiddelvrij houden want daar zitten contactpuntjes.
De elektronica gaat allemaal een keer stuk, wel handig om te weten wat wat is en wat het doet. Hier vervangt iemand de 'oude' onderbrekerrelais 207195 https://volvo700vereniging.nl/node/25969 door de 'nieuwe' onderbrekerdoos 207349: https://volvo700vereniging.nl/node/44088
De OMRON s in de ECU zijn weer andere bedenk ik nu, die schakelen gewoon de hele ECU aan en uit. En net als soortgelijke relais in wasdrogers, Volvo's en airco's smelten ze na verloop van tijd van hun printplaat af.
Gelukkig loopt de 940 ook goed op benzine.
De binnenkant kan je beter vet en oplosmiddelvrij houden want daar zitten contactpuntjes.
De elektronica gaat allemaal een keer stuk, wel handig om te weten wat wat is en wat het doet. Hier vervangt iemand de 'oude' onderbrekerrelais 207195 https://volvo700vereniging.nl/node/25969 door de 'nieuwe' onderbrekerdoos 207349: https://volvo700vereniging.nl/node/44088
De OMRON s in de ECU zijn weer andere bedenk ik nu, die schakelen gewoon de hele ECU aan en uit. En net als soortgelijke relais in wasdrogers, Volvo's en airco's smelten ze na verloop van tijd van hun printplaat af.
Gelukkig loopt de 940 ook goed op benzine.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969