2 April 2020, 21:18
Kapotte dagteller komt meestal door het rijdend resetten van de dagteller waarbij het tandwieltje breekt.
Metertjes is waarschijnlijk een kwestie van met de multimeter nagaan waar je je prik of signaal kwijtraakt. Zal in de tellerbak of bij een van de stekkers zijn.
Echte 240-specialist is er niet meer in de omgeving Utrecht. Sweden-Parts in Montfoort bestaat niet meer helaas. Mocht je even samen op zoek willen, laat maar weten. Ik woon in Utrecht en heb ook wel wat reservetellers om evt wat uit te wisselen.
Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
Metertjes is waarschijnlijk een kwestie van met de multimeter nagaan waar je je prik of signaal kwijtraakt. Zal in de tellerbak of bij een van de stekkers zijn.
Echte 240-specialist is er niet meer in de omgeving Utrecht. Sweden-Parts in Montfoort bestaat niet meer helaas. Mocht je even samen op zoek willen, laat maar weten. Ik woon in Utrecht en heb ook wel wat reservetellers om evt wat uit te wisselen.
Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km