23 January 2020, 12:33
Gisteren een nieuwe sensor geplaatst. Marc z’n grote teen had gelijk, dit maakte niet zoveel uit. Beide sensoren hebben dezelfde weerstand.
Dus met warme motor de sensor gemeten: 87,5 ohm. Conclusie is dus dat de motor niet heel warm is en desondanks stond de meter in de auto net onder rood op de 10 uur positie. Vermoeden is nu toch dat de meter in de tellerbak niet helemaal fris is...
Dus met warme motor de sensor gemeten: 87,5 ohm. Conclusie is dus dat de motor niet heel warm is en desondanks stond de meter in de auto net onder rood op de 10 uur positie. Vermoeden is nu toch dat de meter in de tellerbak niet helemaal fris is...
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014