28 June 2006, 00:33
als er een Impco verdamper enz. inzit...gewoon doen, deze zijn namelijk ontwikkeld voor 6-8-10-12 cilinders en redelijk betrouwbaar.
Volvo 6 cilinder heeft als het goed is ook een zg. backfire ventiel op het luchtfilter, voorkomt veel narigheid, verder is het verstandig om de hele onsteking( bougies, kabels, rotor, verdeelkap) goed in de gaten te houden, grootste probleem van backfires komt door de onsteking
Volvo 6 cilinder heeft als het goed is ook een zg. backfire ventiel op het luchtfilter, voorkomt veel narigheid, verder is het verstandig om de hele onsteking( bougies, kabels, rotor, verdeelkap) goed in de gaten te houden, grootste probleem van backfires komt door de onsteking
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl

