3 December 2019, 15:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 December 2019, 15:41 door EduardW.)
We lijken er redelijk uit te komen. Verlichting werkt inmiddels! na een stuk of 10 vreemde probleempjes die altijd op iets massa-gerelateerds uitkomen...
De auto heeft de sensor op de achteras al dus dat is bijzonder goed nieuws. Alleen nog even aansluiten.
Al bij al zit het meeste nu aangesloten zoals we denken dat het hoort. Dus binnenkort maar eens kijken of hij wat wil doen... Ik zal jullie op de hoogte houden.
Wat ik wel nog mis is een turbo ecu. Of beter gezegd turbo chip. Uiteindelijk zit er best het een en ander aan sportief spul op gebouwd dus er zal wel een keer een wat spannender chipje in mogen dan standaard. Maar voor nu zou het wel fijn zijn om een standaard turbo chip te hebben, zodat ik kan kijken of hij ongeveer goed loopt, turbo op druk komt etc.
Heeft iemand die toevallig liggen en 'over'? of dus een 'stage 1' achtige chip zou ook mogen..
Om een idee te geven de auto heeft een stevige downpipe, betere injectoren, FMIC, iets modernere turbo etc. Volgens een oude dynosheet (12 jaar oud) zou hij met de aftermarket ecu ooit iets van 240 pk aan de wielen hebben gehad. We gaan eerst maar eens kijken of hij goed loopt maar het zou leuk zijn daar straks weer een beetje bij in de buurt te komen.
De auto heeft de sensor op de achteras al dus dat is bijzonder goed nieuws. Alleen nog even aansluiten.
Al bij al zit het meeste nu aangesloten zoals we denken dat het hoort. Dus binnenkort maar eens kijken of hij wat wil doen... Ik zal jullie op de hoogte houden.
Wat ik wel nog mis is een turbo ecu. Of beter gezegd turbo chip. Uiteindelijk zit er best het een en ander aan sportief spul op gebouwd dus er zal wel een keer een wat spannender chipje in mogen dan standaard. Maar voor nu zou het wel fijn zijn om een standaard turbo chip te hebben, zodat ik kan kijken of hij ongeveer goed loopt, turbo op druk komt etc.
Heeft iemand die toevallig liggen en 'over'? of dus een 'stage 1' achtige chip zou ook mogen..
Om een idee te geven de auto heeft een stevige downpipe, betere injectoren, FMIC, iets modernere turbo etc. Volgens een oude dynosheet (12 jaar oud) zou hij met de aftermarket ecu ooit iets van 240 pk aan de wielen hebben gehad. We gaan eerst maar eens kijken of hij goed loopt maar het zou leuk zijn daar straks weer een beetje bij in de buurt te komen.