16 October 2019, 23:12
Nee je hebt voor LH2.4 snelheidssingaal van de achteras nodig. (vliegwielsignaal heb je uiteraard ook nodig).
Overigens schijnt hij het dan wel gewoon te doen, maar wat hoog stationair.
Ik heb zelf een '78 auto. 87 achteras met bedrading en dash. en sinds kort lh2.4. Werkt allemaal goed samen.
De motor-ecu-bekabeling is zoals gezegd een "set" op zich. En daarmee eigenlijk onafhankelijk van de kabelboom van de auto. Als je die al hebt is een kabelboom van Elbert Bos niet nodig (want die heb je feitelijk al).
Enige is inderdaad de kabel naar de snelheidssensor in de achteras en het dashboard.
Ik kan wel een keer met mijn 242 langsrijden zodat je eea kan vergelijken. Want inderdaad heb je van die nieuwe kabelboom maar weinig punten aan te sluiten.
Wellicht dat KDL automotive je kan helpen als je het wilt uitbesteden.
Overigens schijnt hij het dan wel gewoon te doen, maar wat hoog stationair.
Ik heb zelf een '78 auto. 87 achteras met bedrading en dash. en sinds kort lh2.4. Werkt allemaal goed samen.
De motor-ecu-bekabeling is zoals gezegd een "set" op zich. En daarmee eigenlijk onafhankelijk van de kabelboom van de auto. Als je die al hebt is een kabelboom van Elbert Bos niet nodig (want die heb je feitelijk al).
Enige is inderdaad de kabel naar de snelheidssensor in de achteras en het dashboard.
Ik kan wel een keer met mijn 242 langsrijden zodat je eea kan vergelijken. Want inderdaad heb je van die nieuwe kabelboom maar weinig punten aan te sluiten.
Wellicht dat KDL automotive je kan helpen als je het wilt uitbesteden.