7 July 2019, 22:27
@zoab. Toen hij ( die Mark dus) mijn 245 ophaalde begon hij te mekkeren over een nummerplaat die er niet bij zat. Als of dat zo belangrijk is voor een rodeo. Hij wilde er €40 minder voor de 245 geven. Dacht het niet he. Dan rij ik hem vervolgens naar zijn autoambulance. Mijn laatste ritje en ik zeg rij jij hem er maar op. De motor liep toen al een minuut of 15. Affijn alles is geregeld en hij gaat weg. Volgende dag krijg ik een filmpje van hem over de chat van facebook. Dat de motor totaal geen compressie heeft en hij wil ook niet starten. Hij voelde zich bedondert. Ik geloofde hem totaal niet en wenste hem veel geluk met de auto. Dezelfde dag op MP zie ik de advertentie van mijn volvo 245 en wat staat er in de advertentie. Motor loopt prachtig en is goed.
Daarom uitkijken voor deze Mark.
Maar idd de bangers zijn goed voor onze onderdelen voorraad want in elk onderdeel zit geld maar dan ga ik liever naar Wim in Nieuwleusen.
Daarom uitkijken voor deze Mark.
Maar idd de bangers zijn goed voor onze onderdelen voorraad want in elk onderdeel zit geld maar dan ga ik liever naar Wim in Nieuwleusen.