5 June 2019, 20:07
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 June 2019, 20:44 door Marleen 240GL '82.)
Aangezien er een vignet op mijn grill zit en mijn rode dame ook op de hall of fame staat leek het mij logisch om het lidmaatschap van de vorige eigenaar voort te zetten bij het register. Maarr: de website lijkt in aanbouw en op de facebookpagina gebeurt ook weinig? Kijk ik verkeerd? Is de vereniging niet zo actief? En het clubblad Volvologisch lijkt leuk maar dunnetjes en veel reclame?
Wie heeft er ervaring of is zelf lid en wat zijn je ervaringen? Plus wat kost het lidmaatschap, zelfs dat kan ik niet vinden, of ik kijk echt met mn k#nt
Spuien maar!
Groetjes Marleen
Hmz, door het plaatsen van dit bericht kwam er een lijst met 'verwante topics' op, dus ken ik nu een beetje de geschiedenis maar dat lijkt al 10 jaar geleden, wellicht zijn de wonden geheeld?
Wie heeft er ervaring of is zelf lid en wat zijn je ervaringen? Plus wat kost het lidmaatschap, zelfs dat kan ik niet vinden, of ik kijk echt met mn k#nt

Spuien maar!
Groetjes Marleen
Hmz, door het plaatsen van dit bericht kwam er een lijst met 'verwante topics' op, dus ken ik nu een beetje de geschiedenis maar dat lijkt al 10 jaar geleden, wellicht zijn de wonden geheeld?