21 April 2019, 11:05
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21 April 2019, 11:11 door Grey240Polar.)
Aangezien ik op de zijde van de foto er niet doorheen kon steken heb ik deze afgedekt met en goede laag Tectyl. De andere zijde was zover heen (het leken wel vier i.p.v. twee lagen staal) dat ik er inderdaad een plaat (met een verzet) overheen heb gepropgelast. Daarna de naden met seam sealer afgesmeerd en later ook Tectyl erop.
Vervolgens heb ik beide stukken kokerbalk ruimschoots ingespoten met Tectyl ML.
In de kofferbak was niets te zien, de roest beperkt zich tot dat stukje kokerbalk vlak achter de veerschotel. Mijn vorige 245 had dit ook, en ook aan één zijde veel erger dan aan de andere...
Afgelopen vrijdag heeft de 245 de APK glansrijk doorstaan en het grappige was dat net toen ik nog wat thee ging pakken ik de keurmeester de plek van de foto zag checken...
Vervolgens heb ik beide stukken kokerbalk ruimschoots ingespoten met Tectyl ML.
In de kofferbak was niets te zien, de roest beperkt zich tot dat stukje kokerbalk vlak achter de veerschotel. Mijn vorige 245 had dit ook, en ook aan één zijde veel erger dan aan de andere...
Afgelopen vrijdag heeft de 245 de APK glansrijk doorstaan en het grappige was dat net toen ik nog wat thee ging pakken ik de keurmeester de plek van de foto zag checken...
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47