Om APK gezeur te voorkomen hebben ze dat vlakgeplamuurd met kit. Boehoehoe.
Dat is een roestbonk ter waarde van twee plaatdelen, als je dat netjes weg wil slijpen ontstaat er een gat van 5 bij 15 cm in je kokerbalk, die vul je op met een dikke plaat met een hoekje. Of je lapt er zo een dikke plaat overheen, lekker ruim en rondom dichtlassen, ook met een hoekje.
Dat hoekje las je van bovenaf door de kofferbakbodem ook nog goed vast met proplassen. Misschien bij de volgende keuring een paar weken eerder gaan en overleggen met je favoriete keurmeester, wat de voorkeur geniet qua reparatie.
Kijk eens naar de achterkant van deze balk, in de kofferbak, zal ook niet al te fris zijn.
Dat is een roestbonk ter waarde van twee plaatdelen, als je dat netjes weg wil slijpen ontstaat er een gat van 5 bij 15 cm in je kokerbalk, die vul je op met een dikke plaat met een hoekje. Of je lapt er zo een dikke plaat overheen, lekker ruim en rondom dichtlassen, ook met een hoekje.
Dat hoekje las je van bovenaf door de kofferbakbodem ook nog goed vast met proplassen. Misschien bij de volgende keuring een paar weken eerder gaan en overleggen met je favoriete keurmeester, wat de voorkeur geniet qua reparatie.
Kijk eens naar de achterkant van deze balk, in de kofferbak, zal ook niet al te fris zijn.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969