29 January 2019, 15:25
Ik voelde 'm al aankomen. Hij begon steeds meer lawaai te maken, zeker nu met het koude weer, en hij heeft 't gister begeven.
De kachelmotor is officiëel dood.
Ik heb eens wat gegoogled en stuit uiteraard weer op sites die het allemaal op hun eigen manier doen. Bij de ene lijkt het een redelijk makkelijke klus waarbij slechts een gedeelte van
het dashboard gedemonteerd hoeft te worden en bij de ander moet zowat het hele interieur uit de wagen gesloopt worden om de kachel te bereiken.
Is er iemand die deze klus ooit eens zelf heeft geklaard en welke informatiebron heb je daarvoor gebruikt?
De kachelmotor is officiëel dood.
Ik heb eens wat gegoogled en stuit uiteraard weer op sites die het allemaal op hun eigen manier doen. Bij de ene lijkt het een redelijk makkelijke klus waarbij slechts een gedeelte van
het dashboard gedemonteerd hoeft te worden en bij de ander moet zowat het hele interieur uit de wagen gesloopt worden om de kachel te bereiken.
Is er iemand die deze klus ooit eens zelf heeft geklaard en welke informatiebron heb je daarvoor gebruikt?
244 GL '86 B230A - Berend - verkocht 2019
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98 - verkocht
244 GLT '84
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98 - verkocht
244 GLT '84

