9 December 2018, 12:40
(8 December 2018, 20:09)Volvo240 schreef: Knippen solderen etc is helemaal niet nodig.
Gewoon een verloop halen bij een automaterialen zaak.
Kosten rond de 6 a 8 euro.
Dan is het gewoon plug and play.
En dan hoef je niet moeilijk te gaan doen met de soldeerbout of met van die probleemveroorzakende stekkertjes irritante dingen zijn het.
Als je dan terug wil naar een originele radio is dat ook heel simpel weer te regelen.
Met solderen en de boel afknippen is dat lastig.
Ik zou het wel weten als het bij mij achter de radio nog zo netjes uit zag.
Dan liet ik het ook mooi origineel, verloop stekker halen en klaar en scheelt je een hoop narigheid.
Dit is een zeldzaamheid geloof mij.
9 van de 10 keer is er mee gerommeld.
Maar oke je moet het zelf weten.
Ik ben ook geen fan van knippen in de bekabeling, dat is één van de redenen dat ik mijn vorige 240 heb weggedaan (geen enkele kabel achter het dashboard die nog heel was)
Is er iets waar ik op moet letten bij zo een verloopstekker?
VW Golf II 1.6 D '89
Toyota Carina E 2.0Td '97
Volvo S80 2.4 D5 '01
Volvo 240 GL 2.3 '89 automatic
Volvo S80 2.4 D5 '04 automatic
Mercedes S212 2015
Volvo 240 GL 2.3 '88
Toyota Carina E 2.0Td '97
Volvo S80 2.4 D5 '01
Volvo 240 GL 2.3 '89 automatic
Volvo S80 2.4 D5 '04 automatic
Mercedes S212 2015
Volvo 240 GL 2.3 '88