26 October 2018, 05:23
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 October 2018, 05:40 door Grey240Polar.)
Wellicht dat de krimpring zo in de assenfabriek werd geïnstalleerd, maar de repair manual waar Marc1970 aan refereerde heeft het toch wel degelijk over persen:
![[Afbeelding: Jgosz0X.png]](https://i.imgur.com/Jgosz0X.png)
![[Afbeelding: yO084Pm.png]](https://i.imgur.com/yO084Pm.png)
Bron.
Wat ik me afvraag: hoe groot is het risico als ik nog enkele honderden km's blijf doorrijden voor reparatie? Afgezien van de kleine maar voelbare speling zijn er nog helemaal geen tekenen van een versleten lager.
![[Afbeelding: Jgosz0X.png]](https://i.imgur.com/Jgosz0X.png)
![[Afbeelding: yO084Pm.png]](https://i.imgur.com/yO084Pm.png)
Bron.
Wat ik me afvraag: hoe groot is het risico als ik nog enkele honderden km's blijf doorrijden voor reparatie? Afgezien van de kleine maar voelbare speling zijn er nog helemaal geen tekenen van een versleten lager.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47

