14 March 2018, 02:23
Mijn ervaring is dat de t as het heel goed doet van stationair tot 3000 toeren en de a as pakt wat later op maar gaat door tot 5000 toeren.
1 en ander hangt ook af van je ontsteking afstelling natuurlijk.
Ik ben heel benieuwd naar jou ervaring straks met de verhoogde compressie in combinatie met lpg en de t of de a as.
Ik heb nu ook de b230 met a as en wil de kop ook nog 0.6 mm afvlakken.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
1 en ander hangt ook af van je ontsteking afstelling natuurlijk.
Ik ben heel benieuwd naar jou ervaring straks met de verhoogde compressie in combinatie met lpg en de t of de a as.
Ik heb nu ook de b230 met a as en wil de kop ook nog 0.6 mm afvlakken.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970