17 June 2006, 17:55
is idd gemeten aan de krukas bij bert zomer motoren techniek,
standaard zit er maar 135pk in, mijn blok begon een beetje olie te verbruiken 1 op 500.
Vervolgens heb ik een blok op de kop kunnen tikken uit de autocross.
2.0 16v uit een megane met andere zuigers andere nokkenassen(kent) en een door skg-carstyling op maat gemaakte chip/ecu, begrenser op 8200rpm, ook dit keer weer zelf een spuitstuk in elkaar gelast, kat er tussen uit en een eps eindemper.
Blok kon ik voor ââ¬400 kopen dus toen maar gedaan, heeft later heel wat meer aan brandstof gekost
.
Ben nu wel heel tevreden met mijn 264 1op7,5 op gas.
standaard zit er maar 135pk in, mijn blok begon een beetje olie te verbruiken 1 op 500.
Vervolgens heb ik een blok op de kop kunnen tikken uit de autocross.
2.0 16v uit een megane met andere zuigers andere nokkenassen(kent) en een door skg-carstyling op maat gemaakte chip/ecu, begrenser op 8200rpm, ook dit keer weer zelf een spuitstuk in elkaar gelast, kat er tussen uit en een eps eindemper.
Blok kon ik voor ââ¬400 kopen dus toen maar gedaan, heeft later heel wat meer aan brandstof gekost
.Ben nu wel heel tevreden met mijn 264 1op7,5 op gas.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst

