7 October 2017, 12:54
Er zijn inderdaad te veel verschillende pakkingen en materialen onderling, dat is niet te doen met standaard tabellen. Dat was niet zo'n goede suggestie van mij.
Maar als Volvo zo aardig is geweest een aanhaalmoment voor de carterpan-pakking te geven, zou ik de diff pakking ongeveer net zo doen. Dat is nl. precies dezelfde ondergrond (gietijzer), dezelfde deksel (geprofileerd plaatstaal) en dezelfde pakking, dik papier. Als je wilt kan je weerskanten nog een dun laagje vloeibare pakking smeren.
8-11 Nm, uit het B20 handboek.
Maar als Volvo zo aardig is geweest een aanhaalmoment voor de carterpan-pakking te geven, zou ik de diff pakking ongeveer net zo doen. Dat is nl. precies dezelfde ondergrond (gietijzer), dezelfde deksel (geprofileerd plaatstaal) en dezelfde pakking, dik papier. Als je wilt kan je weerskanten nog een dun laagje vloeibare pakking smeren.
8-11 Nm, uit het B20 handboek.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969