26 August 2017, 21:23
Een import 245 uit Finland of Zweden? Maar dat is nog steeds onwaarschijnlijk weinig roest.
Als je wat zoekt kan je vast wel een sloper vinden waar je die stukken raamlijst uit kan zagen, en anders kan je zoiets ook wel met rechte plaat fixen. Ruit eruit, interieur afdekken, sierstrips eraf, komt nog wat meer roest onder vandaan. Slijpen, lassen, slijpen, plamuren, schuren. Heel veel schuren en plamuren. Wat roestpreventie. Reparaties in het zicht duren het langst. Gezien de barst in de voorruit zal deze daar breken, ook een nieuwe.
Geen idee wat dat kost, ik denk dat ik als hobbyist er zeker een dag of twee drie mee zoet zou zijn, tot spuitklaar. Ik gok dat je auto twee keer zo duur wordt.
Als je wat zoekt kan je vast wel een sloper vinden waar je die stukken raamlijst uit kan zagen, en anders kan je zoiets ook wel met rechte plaat fixen. Ruit eruit, interieur afdekken, sierstrips eraf, komt nog wat meer roest onder vandaan. Slijpen, lassen, slijpen, plamuren, schuren. Heel veel schuren en plamuren. Wat roestpreventie. Reparaties in het zicht duren het langst. Gezien de barst in de voorruit zal deze daar breken, ook een nieuwe.
Geen idee wat dat kost, ik denk dat ik als hobbyist er zeker een dag of twee drie mee zoet zou zijn, tot spuitklaar. Ik gok dat je auto twee keer zo duur wordt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

