16 June 2006, 18:01
En verder sleutelen.
Vandaag de EDIS bedrading aangelegd. De sensor geeft wonderwel een zeer krachtig signaal, iig krachtig genoeg voor de EDIS.
De EDIS loopt nu op de LIMP HOME mode. Dit is een backup die afhankelijk van de triggerwiel positionering de ontsteking regelt als de computer niet werkt. En.. Natuurlijk toch een opdonder van jewelste gekregen. De vonk is echt enorm sterk met deze bobine.
Ik heb de megasquirt aangepast zodat deze kan omgaan met de EDIS 4. Dit waren maar een paar omleidingen.
De sensor geeft de gegevens aan de EDIS en deze versterkt ze voor de Megasquirt. Ik ga nu kijken of ik ze met elkaar kan laten praten.
Helaas heb ik een probleem met mijn Solexen. Het ziet er naar uit dat de inlaatpakking opgeblazen is door een backfire door een gescheurde vaccuumleiding. Arme Volvo. Het is opmerkelijk hoeveel power de slecht afgestelde carburateur auto heeft. Dat beloofd wat !
Vandaag de EDIS bedrading aangelegd. De sensor geeft wonderwel een zeer krachtig signaal, iig krachtig genoeg voor de EDIS.
De EDIS loopt nu op de LIMP HOME mode. Dit is een backup die afhankelijk van de triggerwiel positionering de ontsteking regelt als de computer niet werkt. En.. Natuurlijk toch een opdonder van jewelste gekregen. De vonk is echt enorm sterk met deze bobine.
Ik heb de megasquirt aangepast zodat deze kan omgaan met de EDIS 4. Dit waren maar een paar omleidingen.
De sensor geeft de gegevens aan de EDIS en deze versterkt ze voor de Megasquirt. Ik ga nu kijken of ik ze met elkaar kan laten praten.
Helaas heb ik een probleem met mijn Solexen. Het ziet er naar uit dat de inlaatpakking opgeblazen is door een backfire door een gescheurde vaccuumleiding. Arme Volvo. Het is opmerkelijk hoeveel power de slecht afgestelde carburateur auto heeft. Dat beloofd wat !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl