Dat de stekker doorgebrand is, geeft niks. De stekker is alleen handig om alle draden in 1 keer op de juiste plek aan te sluiten. Je haalt de afzonderlijke draden met hun stekkertjes uit de puinhoop en steekt ze op hun pin aan het relais. Let uiteraard wel op dat ze elkaar niet kunnen raken anders krijg je verlichting bij je voeten.
Anders krijg je zoiets, ff checken of de gaten op de goede plek zitten: https://www.conrad.nl/nl/goodsky-grl-uc-...%20Details
Qua verlichting, mijn 240 hoeft geen werkend achteruitrijlicht (wat er wel op zit) en ook geen mistachterlicht (wat er ook opzit) te hebben. Heeft te maken met bouwjaar, keurmeesters hebben daar dikke boeken voor. Zoek een APK garage waar je erbij mag blijven kijken, leuk en je kan nog eens wat navragen.
Tha rules: http://handboek.rdw.nl/regelgeving/apk/p...fault.aspx
Art. 5.2.51 i stelt 'een achterkentekenplaatverlichting' verplicht, ik ben er wel eens op gewezen dat 1 lichtje ook 'een verlichting' is.
Anders krijg je zoiets, ff checken of de gaten op de goede plek zitten: https://www.conrad.nl/nl/goodsky-grl-uc-...%20Details
Qua verlichting, mijn 240 hoeft geen werkend achteruitrijlicht (wat er wel op zit) en ook geen mistachterlicht (wat er ook opzit) te hebben. Heeft te maken met bouwjaar, keurmeesters hebben daar dikke boeken voor. Zoek een APK garage waar je erbij mag blijven kijken, leuk en je kan nog eens wat navragen.
Tha rules: http://handboek.rdw.nl/regelgeving/apk/p...fault.aspx
Art. 5.2.51 i stelt 'een achterkentekenplaatverlichting' verplicht, ik ben er wel eens op gewezen dat 1 lichtje ook 'een verlichting' is.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969