2 March 2017, 08:40
In dit geval verwacht ik een openstaande koudstartinjector,
Kan komen door:
-Thermotijdswitch die kontakt blijft maken.
-Vastzittende koudstartinjector.
Probeer eens te starten / rijden met een losgenomen stekker van de koudstartinjector,
Starten zal wat moeilijker gaan , maar na opwarmen is dat weg.
Als de injector zelf vast in open stand blijkt te staan heeft de stekkertruuk geen zin en moet deze vervangen / schoongemaakt worden
Kan komen door:
-Thermotijdswitch die kontakt blijft maken.
-Vastzittende koudstartinjector.
Probeer eens te starten / rijden met een losgenomen stekker van de koudstartinjector,
Starten zal wat moeilijker gaan , maar na opwarmen is dat weg.
Als de injector zelf vast in open stand blijkt te staan heeft de stekkertruuk geen zin en moet deze vervangen / schoongemaakt worden
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.

