17 January 2017, 22:46
Heren, kleine vraag.
Net de carburateur in elkaar gezet met een nieuwe fuel jet en wat pakkingen.
Nu zit er direct boven de flens waarmee hij tegen het inlaatspruitstuk zit een schroef, het lijkt alsof deze naar de vacuum kamer gaat (met die veer en dat membraam enz). Iemand enig idee hoe dat zit qua afstelling? Of heb ik gewoon niet goed gekeken in het wpl handboek? Schroef zit erg los in mijn geval.
Tevens kwam ik wel tegen in het wpl handboek dat de gasklep 0.7-0.9mm open moet staan en dit zou je, zoals je verwacht, met een schroef af kunnen stellen die de gasklep dan iets open drukt. Máááárrrr, er zit bij mij geen schroef. Ipv daarvan een raar gevormd stukje metaal wat op het eerste gezicht niet origineel lijkt.
Is dit wel belangrijk? Of hoort bij een 1980 model (b21a) de gasklep gewoon helemaal dicht te zitten? Reden van deze vraag is omdat er een stationair afstel schroef op het inlaatspruitstuk zit.
Thx
Net de carburateur in elkaar gezet met een nieuwe fuel jet en wat pakkingen.
Nu zit er direct boven de flens waarmee hij tegen het inlaatspruitstuk zit een schroef, het lijkt alsof deze naar de vacuum kamer gaat (met die veer en dat membraam enz). Iemand enig idee hoe dat zit qua afstelling? Of heb ik gewoon niet goed gekeken in het wpl handboek? Schroef zit erg los in mijn geval.
Tevens kwam ik wel tegen in het wpl handboek dat de gasklep 0.7-0.9mm open moet staan en dit zou je, zoals je verwacht, met een schroef af kunnen stellen die de gasklep dan iets open drukt. Máááárrrr, er zit bij mij geen schroef. Ipv daarvan een raar gevormd stukje metaal wat op het eerste gezicht niet origineel lijkt.
Is dit wel belangrijk? Of hoort bij een 1980 model (b21a) de gasklep gewoon helemaal dicht te zitten? Reden van deze vraag is omdat er een stationair afstel schroef op het inlaatspruitstuk zit.
Thx