21 December 2016, 18:31
Duidelijk. Dus omdat 'ie nu valse lucht aanzuigt door de gescheurde slangen loopt hij hoger stationair. Als ik ze afdop en daarmee de hele klep omzeil moet ik mijn stationair opnieuw afstellen.
Als ik de klep er toch tussen zou laten en de slangen zou vervangen en de klep zou verder goed zijn, dan zou hij theoretisch geen valse lucht aan mogen zuigen en zou het stationair dus ook moeten dalen (dus ook opnieuw afstellen). Zeg ik het dan goed?
Als ik de klep er toch tussen zou laten en de slangen zou vervangen en de klep zou verder goed zijn, dan zou hij theoretisch geen valse lucht aan mogen zuigen en zou het stationair dus ook moeten dalen (dus ook opnieuw afstellen). Zeg ik het dan goed?
244 GL '86 B230A - Berend - verkocht 2019
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98 - verkocht
244 GLT '84
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98 - verkocht
244 GLT '84