28 June 2005, 21:36
Mooi al die diesel rijdertjes bij elkaarrr. Olieverbruik is bij mij niet veel vind ik. Denk dat ik er om de 10000 km 1 ltr bijknikker, afhankelijk van of je hem ontzien hebt of niet. Rijdt wel lange afstanden scheelt denk ik ook wel. Blijven echt mooie blokkies... Jammer alleen dat ik al 5 keer zoon lamstral op de tv gezien heb de afgelopen maand die met een witte zakdoek achter een dieselpijp gaat zitten en dan laat zien dat ie zwart is, goh, sjonge sjonge had ik niet verwacht.
Daarna lekker mekkeren over fijnstof....ja hoor we zijn er weer, de vervuiling is zichtbaar en dan gaan we hakken en geld schrapen..Over de onzichtbare shit die naar buiten komt hoor je geen hond...
Met een beetje lef komt je bij -20 bij mij achter mijn auto zitten. Hoeft ie ook niet te bukken of een zwarte zakdoek te krijgen
:evil:
Krijg je 600 eur subsidie, kan ik nergens een filter krijgen...! Hoe gaan we dat doen?? wil em de rnu ook wel onder zetten, alleen worden die krengen niet gemaakt of weet iemand een adres
Daarna lekker mekkeren over fijnstof....ja hoor we zijn er weer, de vervuiling is zichtbaar en dan gaan we hakken en geld schrapen..Over de onzichtbare shit die naar buiten komt hoor je geen hond...
Met een beetje lef komt je bij -20 bij mij achter mijn auto zitten. Hoeft ie ook niet te bukken of een zwarte zakdoek te krijgen
:evil: Krijg je 600 eur subsidie, kan ik nergens een filter krijgen...! Hoe gaan we dat doen?? wil em de rnu ook wel onder zetten, alleen worden die krengen niet gemaakt of weet iemand een adres
45'90 D24