6 December 2016, 19:45
244dl schreef:"Ze" kunnen de pot op met hun milieuzones! Ook diesels hebben niet voor niets (ooit) formeel een toelating gekregen op Neerlands wegen, op álle wegen dus. Massaal negÃren, en daardoor nÃgeren, en rÃgeren: king of the road, en niet OFF the road:dance:
Ha.. Maar er zijn er al zat op de bon geslingerd. Dus roepen je kunt de pot op geeft geen bescherming tegen de blauwe brieven.
Maarruhh... Ik sluit me aan bij de gedachte om naar LPG te gaan. Op LPG haal je met gemak 1:9 met redelijk normaal weggedrag en een beetje aandacht aan de motor geven (kop even los en compressie tikkie verhogen), Injectie/damp gas, LH erbij met een ktije van de jongens uit Limburg (Wessem).
Die diesel van de 240 hoorde eigenlijk helemaal niet in die auto.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..