18 November 2016, 10:41
Ik heb een lekkage in m'n voorruit. Onlangs in de wasbox met een hogedrukspuit de auto gewassen. Er lag naderhand een klein plasje water op m'n dashboard. Hoe pak ik dit het beste aan? Ik ga liever niet direct naar Carglass.
Hoe zit dit precies verlijmd? Kit en rubber? Kan dat opgevuld worden of moet dan de hele ruit eraf? Ik vermoed trouwens dat 't raam op meer plekken niet helemaal lucht- en waterdicht is. Onder in het midden van het raam zit ook een soort van 'wolk', witte aanslag, wat volgens mij ook duidt op vochtschade.
Dit was al zo toen ik de auto kocht, maar heb er nooit echt aandacht aan besteed. Om van kwaad naar erger te voorkomen dacht ik dat het misschien toch wel handig was om hier iets mee te (laten) doen.
Hoe zit dit precies verlijmd? Kit en rubber? Kan dat opgevuld worden of moet dan de hele ruit eraf? Ik vermoed trouwens dat 't raam op meer plekken niet helemaal lucht- en waterdicht is. Onder in het midden van het raam zit ook een soort van 'wolk', witte aanslag, wat volgens mij ook duidt op vochtschade.
Dit was al zo toen ik de auto kocht, maar heb er nooit echt aandacht aan besteed. Om van kwaad naar erger te voorkomen dacht ik dat het misschien toch wel handig was om hier iets mee te (laten) doen.
244 GL '86 B230A - Berend - verkocht 2019
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98 - verkocht
244 GLT '84
244 GL '90 B230F - Berend II - verkocht
245 DL '76 B21A - Berend Jan - verkocht
V70R '98 - verkocht
244 GLT '84