Hallo mijn naam is Eric ik ben 20 en ben nu 3 jaar in het bezit van een 144DL
Nu heb en ben ik al een voor een lange tijd van plan een m46 versnellingsbak te monteren maar mijn distributie tandwielen maken een hele hoop herrie en beide keerringen zijn naar de maan.
Nu ben ik aan het kijken voor een B230 motor aangezien het ook een 4 cilinder is en op mijn kenteken geen cilinder inhoud staat aangegeven.
Nu ben ik erg benieuwd naar de betrouwbaarheid van een 2300 en het onderhoud ervan.
Ik weet dat bij een b18/b20 het bijna normaal is dat de keerringen kapot gaan enfin dat soort geintjes. Waar moet je vooral op letten bij een aanschaf van een 2300.
Ik wil hem wel met een carburateur set up hebben ivbm dat ik op LPG rijd
![[Afbeelding: volvo%20kampeerweekend%202015%20012_zpskpttbovh.jpg]](http://i40.photobucket.com/albums/e227/Eric_Oudijk/volvo%20kampeerweekend%202015%20012_zpskpttbovh.jpg)
Alvast bedankt voor de hulp
Nu heb en ben ik al een voor een lange tijd van plan een m46 versnellingsbak te monteren maar mijn distributie tandwielen maken een hele hoop herrie en beide keerringen zijn naar de maan.
Nu ben ik aan het kijken voor een B230 motor aangezien het ook een 4 cilinder is en op mijn kenteken geen cilinder inhoud staat aangegeven.
Nu ben ik erg benieuwd naar de betrouwbaarheid van een 2300 en het onderhoud ervan.
Ik weet dat bij een b18/b20 het bijna normaal is dat de keerringen kapot gaan enfin dat soort geintjes. Waar moet je vooral op letten bij een aanschaf van een 2300.
Ik wil hem wel met een carburateur set up hebben ivbm dat ik op LPG rijd
![[Afbeelding: volvo%20kampeerweekend%202015%20012_zpskpttbovh.jpg]](http://i40.photobucket.com/albums/e227/Eric_Oudijk/volvo%20kampeerweekend%202015%20012_zpskpttbovh.jpg)
Alvast bedankt voor de hulp