8 July 2016, 20:46
Thanks, goede tip weer Marc 
O.b.v. de greenbooks heb ik een B21A-checklist gemaakt waarop ik alle gemeten waarde gemakkelijk kan invullen.
Het zijn in Excel 15 pagina's met ruim 200 meetpunten, bijv. hoofdlagertap: tapsheid en onrondheid. Dan vergeet ik i.i.g. niet en leuk naslagwerk dat je weet wat er allemaal wel/niet in orde is. Bij teveel afwijkende meetresultaten kan ik altijd nog besluiten de boel te verschroten
maar ik verwacht dat het meevalt hoor.
En zonet nog een micrometer/schroefmaat set 0-100mm en een binnen-micrometer voor de cilinders besteld.

O.b.v. de greenbooks heb ik een B21A-checklist gemaakt waarop ik alle gemeten waarde gemakkelijk kan invullen.
Het zijn in Excel 15 pagina's met ruim 200 meetpunten, bijv. hoofdlagertap: tapsheid en onrondheid. Dan vergeet ik i.i.g. niet en leuk naslagwerk dat je weet wat er allemaal wel/niet in orde is. Bij teveel afwijkende meetresultaten kan ik altijd nog besluiten de boel te verschroten

En zonet nog een micrometer/schroefmaat set 0-100mm en een binnen-micrometer voor de cilinders besteld.
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)