18 June 2016, 14:09
Ticcie schreef:Je zou er eens een recente 240 naast moeten zetten en dan kijken welk plaatwerk je allemaal zou kunnen gebruiken. Behalve de neus is er denk ik best veel hetzelfde gebleven. Dynamo weet ik niet zeker, maar wellicht ook gewoon bruikbaar van een 240?
Als je nou iemand zoekt die t laswerk voor je doet wat je wilt uitbesteden, dan kun je erna rustig verder knutselen. Maar ik denk niet dat je moet verwachten dat ie echt veel waard wordt (als je m als spaarpot wilt gebruiken). Pre is absoluut de luxe uitvoering, maar vlgs mij is de dikke bumper uitvoering een stuk minder gewild dan de ouder met dunne (knik) bumper. M
Bedankt voor je reactie, ja spaarpot is groot woord, ik praat niet over tienduizenden euros maar dat waardevol blijft zoals ie is, deze versie is de meest luxe uitvoering, airco, injectie, verwarmde stoelen, maar bijna geen leer meer op de stoelen, (vergaan), ik ben stikker geweest voor leder zo kan eens kijken voor herstel), eigenlijk is jhet leuk om er in te rijden ben niet uit op maken en verkopen om er rijker van te worden het is gewoon leuk om naar meetings te gaan en zo.
Ik kan lassen, alleen sommige delen zijn wel pittig, maar ik heb een mercedes gedaan en dat was vele malen erger, complete draagdelen vervangen, en dat ging prima, en is leuk om te doen, cosmetisch is wat moeilijker voor me, maar probeer het toch.
vrg kees
Beda