13 June 2016, 13:09
Da's iets waar ik ook mee zit... ik wil ook verlagingsveren kopen, maar twijfel nog over het aantal millimeters. Zeker omdat een 240 van zichzelf achterover lijkt te hellen doordat de achterste wielkast zo laag "hangt".
Dit plaatje kreeg ik van Classicswede toen ik vroeg om een paar voorbeeld foto's. Online kan ik niets vinden over specifieke setups. Alleen op turbobricks, maar daar tellen ze alleen in afgezaagde ringen van de originele veren.
![[Afbeelding: 9d4778c87a31dc70e68350372568a577_view.jpg]](http://b1.img.mobypicture.com/9d4778c87a31dc70e68350372568a577_view.jpg)
Zelf wil ik misschien 80 voor en 40 achter doen. Ik hou er wel van als een auto met zijn neus voorover gedoken staat. Bij 40 of minder op de achteras hoef je verder niets aan te passen aan de panhard stang enzo.
Maar goed, daar heb jij allemaal niks aan. Ik kan binnenkort, als het even droog is tussen de moessons door, wel even de maten opnemen van mijn 240 estate, maar omdat het een station is denk ik niet dat je daar veel aan hebt..
Dit plaatje kreeg ik van Classicswede toen ik vroeg om een paar voorbeeld foto's. Online kan ik niets vinden over specifieke setups. Alleen op turbobricks, maar daar tellen ze alleen in afgezaagde ringen van de originele veren.
Citaat:I dont have any pics of the 60mm springs close to hand but do have some of the 80mm lowering with adjustable height rear.
![[Afbeelding: 9d4778c87a31dc70e68350372568a577_view.jpg]](http://b1.img.mobypicture.com/9d4778c87a31dc70e68350372568a577_view.jpg)
Zelf wil ik misschien 80 voor en 40 achter doen. Ik hou er wel van als een auto met zijn neus voorover gedoken staat. Bij 40 of minder op de achteras hoef je verder niets aan te passen aan de panhard stang enzo.
Maar goed, daar heb jij allemaal niks aan. Ik kan binnenkort, als het even droog is tussen de moessons door, wel even de maten opnemen van mijn 240 estate, maar omdat het een station is denk ik niet dat je daar veel aan hebt..