19 May 2016, 09:19
Geen ratlook 240, die hele "Rat" scène is ÃÃn grote Smet, in mijn ogen, voor autoliefhebbers.
Ook omdat je een "moderne" 240 hebt past dit niet naar mijn beleving.
Maar hè, wie Ben ik. Ik heb ook al 15mm wrapfolie liggen om mijn paarse 245 te voorzien van Camo.
Misschien dat een "patina" Service wagen van de jaren 80 wel tof is als idee.
Persoonlijk gooide ik er een matzwarte flathood op, ronde koplampen, trok ik die lelijke zwarte zijstrips van de onderkant van de deuren, verlaging en een leuk setje velgen. Meer niet.
Qua verlagen is zoveel mogelijk. Ligt aan je budget en wat je wil.
Nieuwe veren en dempers rondom kost zo'n 800 euro, coilover beginnen vanaf 1000.
Mijn 245 heeft 40mm verlagingsveren van IPD, dikkere Turbo swaybars en instelbare koni's voor en gele achter. Rijdt goed, alleen in vergelijking met ons GAZ coiloverkitje van 1500 euro op onze 242 is het maar behelpen.
Er is zoveel mogelijk.
Ook omdat je een "moderne" 240 hebt past dit niet naar mijn beleving.
Maar hè, wie Ben ik. Ik heb ook al 15mm wrapfolie liggen om mijn paarse 245 te voorzien van Camo.
Misschien dat een "patina" Service wagen van de jaren 80 wel tof is als idee.
Persoonlijk gooide ik er een matzwarte flathood op, ronde koplampen, trok ik die lelijke zwarte zijstrips van de onderkant van de deuren, verlaging en een leuk setje velgen. Meer niet.
Qua verlagen is zoveel mogelijk. Ligt aan je budget en wat je wil.
Nieuwe veren en dempers rondom kost zo'n 800 euro, coilover beginnen vanaf 1000.
Mijn 245 heeft 40mm verlagingsveren van IPD, dikkere Turbo swaybars en instelbare koni's voor en gele achter. Rijdt goed, alleen in vergelijking met ons GAZ coiloverkitje van 1500 euro op onze 242 is het maar behelpen.
Er is zoveel mogelijk.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo