30 April 2016, 19:27
In de zoektocht naar een vervanger voor de inmiddels wat roestige achterklep kwam ik op EBAY.DE een hele nieuwe klep tegen voor 1150 euro. Belachelijke prijs ...........vind ik.
Heb nu dus maar een 245 donorauto gekocht, en ook nog in dezelfde kleur :-)
Zeer bruikbare, harde achterklep + trekhaak+ koplampen, ( mijn reflectoren hebben roestvorming ) en achterlichten had ik sowieso nodig
Inmiddels de ruitenwissermotor al omgezet , want de oude vertoonde kuren .
Ongetwijfeld zijn er nog meer bruikbare of reserve delen af te halen tijdens het opknappen.
Vanmiddag ook wat fotootjes gemaakt , maar ik weet niet hoe ik die in dit forum moet plaatsen . Ergens een linkje naar een instructie "Foto plaatsen " ???
wordt vervolgd , rene
Heb nu dus maar een 245 donorauto gekocht, en ook nog in dezelfde kleur :-)
Zeer bruikbare, harde achterklep + trekhaak+ koplampen, ( mijn reflectoren hebben roestvorming ) en achterlichten had ik sowieso nodig
Inmiddels de ruitenwissermotor al omgezet , want de oude vertoonde kuren .
Ongetwijfeld zijn er nog meer bruikbare of reserve delen af te halen tijdens het opknappen.
Vanmiddag ook wat fotootjes gemaakt , maar ik weet niet hoe ik die in dit forum moet plaatsen . Ergens een linkje naar een instructie "Foto plaatsen " ???
wordt vervolgd , rene
-240 Wagon USA 1988 B230F<br /> Volvo vol opties, zonder trekhaak<br />-XC90 D5 Summum (2006 facelift)<br />-Porsche 964 Carrera 2 coupé 1992