27 April 2016, 16:59
Hallo allemaal !
Inmiddels weer terug in Nederland en tijd om dit "draadje" na heel veel jaren weer op te graven .
Woon inmiddels tussen Wierden en Enter op het Twentse platteland.
De laatste 5 jaar is de Volvo geschorst en gestald geweest, maar het wordt nu tijd dat ik deze weer in het verkeer ga brengen .
Er moet een nieuwe achterklep komen en ik wil ook een trekhaak monteren
Verder is het zwarte leer op de bestuurdersstoel niet meer zo mooi , dus daar moet ook weer wat aan gedaan worden
Hebben jullie tips waar ik op moet letten , want de motor heeft dus ook 5 jaar niet meer gedraaid . Vervoer terug ging per autoambulance
Verder zijn tips welkom hoe ik aan een achterklep kan komen ?
Kan ik iedere trekhaak monteren i.v.m. de dikkere bumpers van de US/CDN uitvoering ?
groeten van Rene
Inmiddels weer terug in Nederland en tijd om dit "draadje" na heel veel jaren weer op te graven .
Woon inmiddels tussen Wierden en Enter op het Twentse platteland.
De laatste 5 jaar is de Volvo geschorst en gestald geweest, maar het wordt nu tijd dat ik deze weer in het verkeer ga brengen .
Er moet een nieuwe achterklep komen en ik wil ook een trekhaak monteren
Verder is het zwarte leer op de bestuurdersstoel niet meer zo mooi , dus daar moet ook weer wat aan gedaan worden
Hebben jullie tips waar ik op moet letten , want de motor heeft dus ook 5 jaar niet meer gedraaid . Vervoer terug ging per autoambulance
Verder zijn tips welkom hoe ik aan een achterklep kan komen ?
Kan ik iedere trekhaak monteren i.v.m. de dikkere bumpers van de US/CDN uitvoering ?
groeten van Rene
-240 Wagon USA 1988 B230F<br /> Volvo vol opties, zonder trekhaak<br />-XC90 D5 Summum (2006 facelift)<br />-Porsche 964 Carrera 2 coupé 1992