19 April 2016, 16:11
Geen ervaring met fluid film, ik kwast of spuit overal owatrol op als eerste laag.
Kruipt overal tussen, sluit eventuele niet zichtbare roest op, en kruipt zelfs omhoog.
Owatrol droogt op en is een lijnolie product.
Het word dus niet 100% hard.
Daarna voor de bodem underboddy coating, dat zwarte spul.
Benzine en pekel bestendig.
Je krijgt het ook alleen met heel veel moeite van je handen.
Binnen kant dorpels en holle ruimtes pak ik een paar spuitbussen blanke tectyl met slangetjes en blaas overal flink veel in.
Tip, leg kranten neer onder je dorpels want die owatrol en tectyl loopt overal tussendoor en uit.
Er zitten aardig wat doppen die eruit kunnen zodat je in de holle ruimtes kunt komen met de spuit.
Probeer eerst alle losse roest stof bladeren en bagger overal weg te zuigen vegen en blazen.
Kruipt overal tussen, sluit eventuele niet zichtbare roest op, en kruipt zelfs omhoog.
Owatrol droogt op en is een lijnolie product.
Het word dus niet 100% hard.
Daarna voor de bodem underboddy coating, dat zwarte spul.
Benzine en pekel bestendig.
Je krijgt het ook alleen met heel veel moeite van je handen.
Binnen kant dorpels en holle ruimtes pak ik een paar spuitbussen blanke tectyl met slangetjes en blaas overal flink veel in.
Tip, leg kranten neer onder je dorpels want die owatrol en tectyl loopt overal tussendoor en uit.
Er zitten aardig wat doppen die eruit kunnen zodat je in de holle ruimtes kunt komen met de spuit.
Probeer eerst alle losse roest stof bladeren en bagger overal weg te zuigen vegen en blazen.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970