Ook dit draadje maar eens afstoffen. Bij de 240 is er heel wat meer loos geweest dan met de 740. Kapotte dynamo, kapotte tellerbak en een weigerend elektrisch deel van het contactslot maakten de 240 helaas niet een heel betrouwbare reisgenoot. Gelukkig allemaal weer verholpen en het ziet er naar uit dat het nu allemaal weer ok is.
Verder ook de kachelmotor vernieuwd, drie andere roestvrije deuren erin gezet en heel wat beginnende roest bijgewerkt. Ik ben nu denk ik op 80% met de antiroestkuur. Nog de deur la, wielkuip + omgeving en alle randjes en naadjes die bereikbaar zijn vanuit de kofferbak.
Wisselend stationair heb ik nog steeds niet kunnen achterhalen, blijkt wel erg hardnekkig. Als de 240 het doet is het gelukkig wel een hele fijne en vlotte reisgenoot die ook nog eens spaarzaam is met de LPG. Mijn vriendin rijd gemiddeld 1 op 9,8 op LPG! Dat vind ik wel erg knap.
Verder ook de kachelmotor vernieuwd, drie andere roestvrije deuren erin gezet en heel wat beginnende roest bijgewerkt. Ik ben nu denk ik op 80% met de antiroestkuur. Nog de deur la, wielkuip + omgeving en alle randjes en naadjes die bereikbaar zijn vanuit de kofferbak.
Wisselend stationair heb ik nog steeds niet kunnen achterhalen, blijkt wel erg hardnekkig. Als de 240 het doet is het gelukkig wel een hele fijne en vlotte reisgenoot die ook nog eens spaarzaam is met de LPG. Mijn vriendin rijd gemiddeld 1 op 9,8 op LPG! Dat vind ik wel erg knap.