Kabelboom naar verdeler is hersteld, de rest van de draden heb ik provisorisch verlengd, als alles werkt ga ik het natuurlijk nog goed afwerken. Weerstand in de kabels was overal (bijna) 0, dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb 1 pootje wat verbogen, de rest kwam zo op het oog aardig bij de 0,3 mm in de buurt. Ik heb helaas geen voelermaat liggen. De weerstand van de verdeler is helaas oneindig, ik ben bang dat ik het probleem te pakken heb...
Ik heb de auto maandagmiddag de schuur binnen gereden. Distributieriem vervangen, daarna nog gestart, sloeg meteen aan en liep goed. Die zelfde avond nog een keer proberen te starten, auto leek aan te slaan maar toch `net niet`. Sindsdien zit er geen teken van leven meer in.
Ik heb de auto maandagmiddag de schuur binnen gereden. Distributieriem vervangen, daarna nog gestart, sloeg meteen aan en liep goed. Die zelfde avond nog een keer proberen te starten, auto leek aan te slaan maar toch `net niet`. Sindsdien zit er geen teken van leven meer in.