Ik heb een BB170 handboek (de bootversie van de B30) daarin stellen ze de puntjes op 0,25-0,35 mm. De puntjes moeten natuurlijk wel goed zijn (bolrond oppervlak zonder pitten en narigheid).
Maar in de handleiding van de 164 van 1972 staat 0,7-0,8 mm: http://new.volvocars.com/ownersdocs/1972...164_04.htm dat laatste zou ik dan maar voor gaan.
Oh nee, ik wordt moe van mezelf, dat 0,7-0,8 mm is de afstand van de bougie-elektroden. 0,25 is de 'ignition point gap' en als-ie daar moeite mee heeft zou je richting de 0,3 of 0,35 kunnen gaan net als de Penta. Er is ook nog een condensator, is die goed?
Maar in de handleiding van de 164 van 1972 staat 0,7-0,8 mm: http://new.volvocars.com/ownersdocs/1972...164_04.htm dat laatste zou ik dan maar voor gaan.
Oh nee, ik wordt moe van mezelf, dat 0,7-0,8 mm is de afstand van de bougie-elektroden. 0,25 is de 'ignition point gap' en als-ie daar moeite mee heeft zou je richting de 0,3 of 0,35 kunnen gaan net als de Penta. Er is ook nog een condensator, is die goed?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969