5 March 2016, 14:13
Hoy Allemaal.
Nu de winter gaat eindigen en mijn moeder weer hersteld is na haar operatie kan ik wat gaan doen aan de volvo.
Ik heb inmiddels elecronica gemaakt voor de dynamo, een mosfet spanningsregelaar die in de oude regelaar kan
bijvoorbeeld ook de mechanische electronisch maken.
Maar zou ook hoor ik een dynamo van een opel kunnen gebruiken met wat aanpassing? of zijn er andere dynamo,s
die op de volvo 164 passen/.
Dan laswerk welke alleen langs de rand van de bodem is, dan moeten de stoelen en zo er uit, de stoel steunen aan de binnendorpel
zijn oke, meeste van de binnendorpel is oke, er is las werk achter aan de steun van de reactie stang van de achter as of hoe zo,n ding
heet, aan de karosserie is er een kant slecht van, weet niet of die te koop zijn, en de balk van de radiateur is krokant, en is hier ook
iets vervangends voor? laatste onder de accu wat plaatwerk, dit is dikker spul, echter de rottoigheid is maar heel beperkt tot aan de rand
ervan waar plaatwerk op elkaar zit, maar accu bak zit wel in de weg.
Ik heb zomerproject voor deze 164 E automaat (welke trouwens slipt) maar als ie warm is rijdt ie wel.
Komende week eens kijken of de klauwen uit elkaar kunnen, de achterste zijn al oke en de leidingen vervangen omdat ze lekten.
Voor mensen die lassen er is draad die ook goed last op roest en of resten daarvan, zet het weer om in metaal, lasdraad is wel
duurder maar erg fijn spul, weinig spetter.
http://www.rustbuster.nl/Quickshop/?152,...-kg-0-8-mm
Nu de winter gaat eindigen en mijn moeder weer hersteld is na haar operatie kan ik wat gaan doen aan de volvo.
Ik heb inmiddels elecronica gemaakt voor de dynamo, een mosfet spanningsregelaar die in de oude regelaar kan
bijvoorbeeld ook de mechanische electronisch maken.
Maar zou ook hoor ik een dynamo van een opel kunnen gebruiken met wat aanpassing? of zijn er andere dynamo,s
die op de volvo 164 passen/.
Dan laswerk welke alleen langs de rand van de bodem is, dan moeten de stoelen en zo er uit, de stoel steunen aan de binnendorpel
zijn oke, meeste van de binnendorpel is oke, er is las werk achter aan de steun van de reactie stang van de achter as of hoe zo,n ding
heet, aan de karosserie is er een kant slecht van, weet niet of die te koop zijn, en de balk van de radiateur is krokant, en is hier ook
iets vervangends voor? laatste onder de accu wat plaatwerk, dit is dikker spul, echter de rottoigheid is maar heel beperkt tot aan de rand
ervan waar plaatwerk op elkaar zit, maar accu bak zit wel in de weg.
Ik heb zomerproject voor deze 164 E automaat (welke trouwens slipt) maar als ie warm is rijdt ie wel.
Komende week eens kijken of de klauwen uit elkaar kunnen, de achterste zijn al oke en de leidingen vervangen omdat ze lekten.
Voor mensen die lassen er is draad die ook goed last op roest en of resten daarvan, zet het weer om in metaal, lasdraad is wel
duurder maar erg fijn spul, weinig spetter.
http://www.rustbuster.nl/Quickshop/?152,...-kg-0-8-mm

